Ynzo van Zanten, Tony’s “Choco Evangelist” en Head of People & Culture, vertelde op het event Happy People – Better Business over Tony’s routekaart naar 100% slaafvrije chocolade en hoe iedereen daar aan bij kan dragen. Wij interviewden hem over het belang van purpose voor Tony’s en hoe dat binnen de organisatie wordt vertaald voor nieuwe medewerkers, in het onboarding traject.
Gerelateerde berichten
Werken bij Innocent: blijf jezelf en doe iets goeds voor de wereld
Tim Dorsett is event- en communicatiemanager bij Innocent. De Britse fabrikant van smoothies en sapjes heeft als doel om zijn medewerkers te helpen ‘beter te werken en blijer naar huis te gaan’. De drie oprichters […]
Hoe maak je een mission statement ‘that does not suck’?
Blog van Willem Koerselman. De mission statement van de eigen organisatie moet je voelen, ‘weten’, in al hun vezels en haarvaten. Waarom? Omdat het energie geeft, en niet te vergeten richting aan je handelen. Helaas […]
Baan, carrière of roeping? Zo kom je dichter bij je droombaan
Is dit nog wat ik wil? Geeft mijn baan me echt voldoening? Voelt mijn werk wel zinvol? Het is niet vreemd dat veel werkenden zichzelf deze vragen stelden het afgelopen jaar. De coronacrisis heeft ons […]